Lite sommarbilder

Godkväll gott folk, ja jag vet....jag har varit rent ut sagt skitdålig på att uppdatera bloggen....JAG VET :-)

Har haft semester denna veckan, v 27. Men på måndag är det dags att jobba igen, i 2 veckor innan jag får min "riktiga" semester i 4,5 vecka!!!

Vädret denna veckan har varit omväxlande, sol, varmt, stilla, ösregn, och icke att förglömma ÅRETS FÖRSTA DOPP I HAVET för min del vill säga, Felix och Micke badade ju redan i början av maj!

Tim och Felix fiskar krabbor på "baksidan" av Kälkerön

Felix prövade även fiskelyckan - utan någon större framgång!

ÄlsklingsTimpan♥

Magiskt ljus var det när vi åkte hem - vy över Lyr!

Vi har ju även äntligen fått i båten, så premiärturen gick till Mollösund tillsammans med familjerna Hjerpe och Karlsson. Felix och Anton åkte med Hjerpes och Elinore, Andreas och Wille åkte med oss, likaså Atle!

3 goa kompisar: Tim, Wille och Atle

Det blev glass och kaffepaus på bryggan i Mollösund, här har vi
Elinore, Atle och Ewa

Efter glasspausen blev det en promenad till badplatsen för vi hade ett gäng
badtokiga killar med oss: Felix, Viggo, Joar och Anton skulle prompt till hopptornet,
och fick sällskap vattnet av Ewa:-)

Ewa slängde sig handlös ut från toppen av hopptornet... likaså

Viggo                                             Felix                                                      Anton

Stilstudie Felix♥

                          Stilstudie Viggo som gör en bakåtvolt! Vilken cirkusartist

Grabbarna Karlsson - den äldre och den yngre :-) eller hur Andreas

Viggo, Felix, Joar och skippern Ewa

Ikväll skulle vi gått in till Stenungsund med båten - det pågår "Sundanatta", men hur kul på en skala 1-10 är det att åka båt när det ösregnar, näää tror inte det va?!

Men imorgon hoppas vi att det blir sol igen, synd bara att Micke jobbar...men men det får gå ändå.

Vet några som även firar 45-årig bröllopsdag imorgon - japp Safirbröllop!!! Lilla mamsen och papsen. Lite svårt att tro kanske, med tanke på att det har en dotter på "cirkus 29+" ;-)

Kram och ha en fortsatt mysig fredagskväll!
MiaFia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback