Imorgon drar vi...

...till Sälen. Det skall bli så härligt. Hoppas på fint väder och mycket skidåkning.

Timpan är anmäld till skidskola, vi får väl se hur det går. Ena dagen vill han gå och nästa dag skall han absolut INTE gå!!

Idag har jag handlat på morgonen, städat bilen invändigt och börjat packa så smått. Om en liten stund skall jag sticka till vårdcentralen och få ytterligare en kortisonspruta i axeln. Får hoppas att detta hjälper sedan. Annars blir det inte kul att åka skidor. Inte för att jag åker med axlarna, men ändå ;-)

Det värsta är att när man har tagit sprutan så skall man vara mycket stilla med armen...och vem skall då packa, städa osv....hmm..får ta mig en funderare på detta tror jag bestämt.

Vi kommer även att få besök av våra resekompisar från vår sista adoptionsresa. Familjen Ferm, dvs Peter, Jea och Tilde kommer på besöke, tillsammans med deras nytillskott i familjen lille Luka, lilla och lilla, ja han fyllde 2 år i januari, men jag är den enda som har träffat honom av vår familj. Jag var och hälsade på dem i Stockholm när jag var på kurs i november.

Det skall bli så roligt att få umgås igen!!!

Näää nu måste jag sticka, hasta la vista!!

Kramisar
Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni får en riktigt fin vecka med mycket sol och lagom temperatur. Du som skall åka längdskidor, gå då på spåret nere vid sopplatsen så att du slipper backarna. Du kan använda mina eller pappas pjäxor. Om det är plusgrader skall du använda de vallningsfria skidorna. Kram

2011-03-04 @ 13:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback