Fredag = städdag - varför då???

...undrar just varför det är så? Varför gör man bara ingenting på sin lediga dag?? Skall nog tänka om lite där tror jag bestämt :-) och inte var det någon lite ängel som hade städat i natt heller, undrar om de finns i verkligheten *fniss*, om-utifall-att det finns så hjärtligt välkommen hit till mig när det passar!

Igår, torsdag, hade vi utbildningsdag på jobbet vi var en stor grupp som var iväg på Vardagens Dramatik - det var verkligen supebra, jätteduktiga människor som höll i det. När det var slut så gick vi tillbaka till tingsrätten där det var dags för "vårmingel". Jättegod mat och gott vin. Vi höll väl på framåt 2030 tror jag, vi skulle åka tåg hem men det visade sig senare att det blev buss. Jag, L och BM hade sällskap på bussen hem och det var mycket skratt:-) Micke kom och hämtade mig på stationen.

Var väl liiiite trött i morse men ingen större fara, fick iväg barnen till dagis och fritids, och har nu kört ett varv här hemma. Förstår inte var allt damm kommer ifrån...Skall ta och tvätta av golvet i köket också innan jag sticker iväg till dagis för utvecklingssamtal. Får väl fortsätta med städningen när jag kommer hem, undrar just om man kan få hjälp av sina små barn...vad tror ni om det....nääää tänkte väl det!

Nu längtar jag bara efter den goa sommaren så man kan få åka ut och åka lite båt, bada i havet och bara mysa.


Ha en riktigt härlig fredag och en fortsatt bra helg alla!
Kramis
Mia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback