Tiden går...

Tiden bara rusar iväg, det känns som om det var julafton för några veckor sedan, och att det sedan dess har rusat förbi 13 veckor är lite svårt att "ta in" :-)


Vi har haft sportlov - då var jag och barnen ett par dagar på Lundsbrunn Hotell och Spa och bara "myste oss".


Felix har fyllt 11 år, herregud när jag blundar så kan jag känna hur det kändes när vi fick barnbesked för 11 år sedan den 16 mars....då var lillskrutten bara 2 dagar gammal.

Timpan mår bättre och bättre, känns som om medicinerna hjälper, för stunden iallafall. Gastroskopin visade inget, men läkaren tyckte att vi kanske skulle ta och prova och ta bort allt mjöl.... :-( vi får se hur det blir med det, det tar lång tid att få en remiss till dietisten och det är inget som jag exprimenterar med själv. Eftersom han nu under de sista 2,5 veckan inte har haft ont i magen en enda gång så kanske medicinerna hjälper...fortsättning följer!


När Felix fyllde år så var han sjuk så därför har vi skjutit på kalaset till på lördag, var väl lite tur i oturen kanske för nu har ju mormor och morfar hunnit hem ifrån Spanien och kan vara med på kalaset:-)

En dag när skola och fritids var stängt så var Timpan med mig på jobbet, gick hur bra som helst, man märkte knappt att han var med :-)


Ska jobba imorgon på min "lediga dag", så jag har faktiskt beställt färdiga "plankor" och även beställt en tårta som jag ska hämta på Steinbrenner imorgon innan jag åker hem från jobbet. Första gången på dessa 10 år som det inte blir hembakat....ojojoj!

Ha en bra dag i solskenet,
Mia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback